Botrány van a Marks & Spencer körül. (Mármint nyugaton, ahol az elmebeteg utópiákat megvalósítják, és ahol már a maradéka sincs a józan észnek.) Valami emberjogi gittegylet már nem tudott mit kitalálni, ami még nem egyenlő – javasolnám elővenni az SI-mértékegységeket, tele vannak nácizmussal, egy deciliter nem annyi, mint egy liter, és a centiméternek is kisebb betűk jutnak a mérőszalagon, mint a méternek –, és belekötött a divatcég kirakatába. Abba, hogy plakátjukon a nőkön csini fehérneműk vannak, a férfiakon meg elegáns ruhák.

Fotó: Dailymail

„Fran Bailey, a csoport feminista vezetője szerint felháborító, hogy a nőknek szexi fehérneműt, míg a férfinak elegáns ruhadarabokat ajánlanak, hiszen ezzel azt sugallja a bolt, hogy férfiak erősebbek és jobban kell kinézniük.”

Barmok! Látszik, hogy nem családban gondolkodnak. Segítek: a férfiruhát is zömmel a nőknek reklámozzák, mert a legtöbb férfi nem tud öltözködni, és ilyenkor lehetőséget kapnak a nők, hogy a férjüket felöltöztethessék csinosnak.

(A férfiak túlnyomó többségének nincs érzéke a szépség, finomság, harmónia iránt, igényük sincs rá. Felveszik, ami elöl van, és ami ki van mosva. Hogy az a nadrág illik-e a cipőhöz, meg milyen inggel lesz együtt hatásos, ilyen finomságokat csak az „alfahímek” értenek. Nem véletlen, hogy egy férfi, ha jól párosítja az övet, a cipőt meg az inget, már jól néz ki, egy nőnél meg tucatnyi flincflancot kell összehangolni. Megjegyzem, ezek többségét egy férfi észre sem veszi, úgyhogy ez az egész játék a nők miatt és a nők élvezetére van kitalálva.)

Szóval mindkét kirakat a nőknek szól, csak a férfihiányos frusztrált férfigyűlölők ezt nem értik.

„Hányingerkeltő ez a reklám, a nőknek vannak jogai.”

Igen, ismét a független erős nő blabla. Csak az a helyzet, hogy senki sem független erős. Csak alsóbb szinteken a függés nyilvánvalóbb. Valaminek mindenki megfelel. Még egy ilyen feminista harcos is. Sőt, ő a legfőképp. Elterjed róla, hogy látták egy férfival andalogni, és a lázadó karrierjének vége.