Nagy volt az érdeklődés a kiváló minőségű magyar élelmiszerek iránt az idei Anugán, a világ vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakvásárán Kölnben – tájékoztatta az Agrármarketing Centrum (AMC) az MTI-t.

Fotó: MTI, archív, illusztráció


Fotó: MTI, archív, illusztráció

A közlemény szerint több mint 70 cég képviselte Magyarországot a kiállításon, amelyek közül 34 az AMC támogatásával, közösségi megjelenéssel mutathatta be termékeit a látogatóknak.
    
A kétévente megrendezett szakvásáron 340 négyzetmétert töltöttek meg a magyar közösségi kiállítók húskészítményekkel, gabonából készült élelmiszerekkel és pékárukkal, vegyes és bioélelmiszerekkel, zöldség- és gyümölcstermékekkel, illetve alkoholos és egyéb italokkal.
    
Az AMC elsősorban az olyan kis és közepes vállalkozókat, családi vállalkozásokat, gazdákat támogatta a mostani megjelenéssel, akik önerejükből nem tudtak volna részt venni egy ilyen jelentőségű kiállításon – hangsúlyozta Daróczi László, az AMC ügyvezetője a közlemény szerint.
    
Az Anuga jelentőségét mutatja, hogy több mint 7400 kiállító vett részt az idei eseményen, amelyet 160 ezer látogató keresett fel – emelte ki az AMC.

(MTI)